Frédéric Mistral (Plantevin / Terra-Maïre)

Obedient unto the death, even death on the cross

Lo Miserere (Le Miserere)

Cantic provençau de Frederic Mistrau, musica de l’abbé Ronard

Click to read about Frédéric Mistral.

To listen to Frédéric Mistral, Lo Miserere, sung in Provençal (Occitan) by L'Ensemble vocal comtadin Monique Sarrade, Thibaut Plantevin conducting, right-click here, then left-click on "Open in New Window." Arrange windows to follow text.

To listen to Frédéric Mistral, Lo Miserere, sung in Provençal (Occitan), by Béatrice and Marie-Ange, of the group Terra-Maïre (Mother Earth in Occitan), right-click here, then left-click on "Open in New Window." Arrange windows to follow text.

Ò mon Dieu, aguètz, pecaire,
Misericòrdia per ièu
Car siatz bòn e perdonaire
Mai que mai, ò Sénher Dièu.
De tant d'armas repentidas
Vos qu'avètz agut pietat,
De mon còr e de ma vida
Escafatz l'iniquetat.
Dins l'iniquetat, pecaire !
Ièu fuguèri concèuput,
E dau pecat de ma maire
Sabètz pron que siáu nascut !
Perdonatz vòstreis enfants
Que non sabon çò que fàn.
Que l’isòp banhe ma cara
Sarai pur, lavatz-me leu
E vendrai pus blanc encara
Que la tafa de la nèu.
Menatz-me dins vòstra dralha
Tiratz-me dau cativiá !
E metètz dins ma frechalha
Un còr nòu e drechurier.
Sénhor, descatatz ma lenga
E dins mon trefoliment
Cantarai vòstrei lausengas
Ambé vòstrei jutjaments.

Ô mon Dieu, ayez, peuchère,
Miséricorde pour moi
Car vous êtes bon et vous pardonnez
Plus que tout, ô Seigneur Dieu.
De tant d’âmes repenties
Vous, qui avez eu pitié
De mon coeur et de ma vie
Chassez l’iniquité.
Dans l’iniquité, pêcheur !
Je fus conçu
Et du péché de ma mère
Vous savez assez que je suis né !
Pardonnez à vos enfants
Qui ne savent pas ce qu’ils font.
Que l’hysope baigne ma chair
Je serai pur, lavez-moi vite
Et je deviendrai plus blanc encore
Que le manteau de la neige.
Menez-moi dans votre chemin
Tirez-moi du mauvais pas !
Et mettez dans ma poitrine
Un coeur neuf et droit.
Seigneur, délivrez ma langue
Et dans ma grande joie
Je chanterai vos louanges
Avec vos jugements.